Brandkontoret årsredovisning

Hur ser framtiden ut för Brandkontoret och deras kunder – fastighetsägare i Stockholm? Utvecklingen går snabbt och Stockholm växer som aldrig förr. I den senaste versionen av Brandkontorets årsredovisningen har vi bland tagit en titt in i framtiden städer, skrivit om social hållbarhet och Stadsmissionens viktiga arbete samt tagit upp nya typer av skador som fastighetsägare kan råka ut för.

I år ändrade vi på formatet och gjorde den liggande för att den skulle passa bättre i digital form. Det blir mer överskådligt och enklare att visa på hemsidan med klickbar meny längst upp. Den tryckta versionen fick en wire-o bindning i sidan och omslaget pryddes av Stina Wirséns fina illustration.

Innehållet handlade bland annat om nya typer av skador i samhället, social hållbarhet och en titt in i framtidens städer. Jag projektledde och skrev all text och Anna formade till snygg layout av hela årsredovisningen. Vi är glada och stolta att vi får fortsätta resan med Brandkontoret! Hela årsredovisningen kan du läsa här.

Skärmavbild 2023-05-02 kl. 15.01.02  Skärmavbild 2023-05-02 kl. 15.01.31  Skärmavbild 2023-05-02 kl. 15.01.55